.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله مجدد آیت‌الله مصباح‌یزدی به رییس‌جمهور و وزیر ارشاد

سایت انتخاب نوشت:

 آيت‌الله مصباح‌يزدي با اشاره به اينكه در اين زمينه دو گونه نگاه جزيي و فراگير به اين مسائل و خطرات وجود دارد، اظهار داشت: در نگاه جزيي به مشكلات و تهديدها، هر كس با توجه به نوع تفكر و محيطي كه با آن سروكار دارد، برداشت مي‌كند، به عنوان نمونه يك طلبه، مخالفت با احكام شرع را تهديد تلقي مي‌كند؛ يك نظامي، تهديدهاي نظامي كه متوجه كشور است را مدنظر قرار مي‌دهد؛ يك سياستمدار نحوه تعامل و آشتي با دنيا يا مقابله با آن را مورد توجه قرار مي‌دهد. هنرمندان نيز توجه‌شان بيشتر به هنر است.

عضو خبرگان رهبري افزود: اگر قرار بود مشكل اصلي ما، اقتصاد و ماديات باشد، كه در اين صورت اگر انقلاب نمي‌كرديم، بهتر بود، چرا كه در آن زمان نه تحريمي دامنگير ملت ايران بود و نه مشكل انرژي هسته‌يي داشتيم و الان در وضعيت پيشرفته‌تري بوديم، چرا كه از همان زمان قراردادهايي براي صنعت هسته‌يي منعقد شده و در حال اجرا بود.

آيت‌الله مصباح‌يزدي با بيان اينكه وجود جوان‌هاي پاكي كه جان خود را براي پيروزي و حفظ انقلاب، فدا كردند، محصول كارهاي فرهنگي بوده و نه اقتصادي، اظهار داشت: تكيه كلام امام(ره)، از روز اول نهضت، اسلام بود و اگر زماني هم برمي‌آشفت، به خاطر اين بود كه براي اسلام احساس خطر مي‌كرد و اين نگاه تا آخرين لحظات عمر امام(ره) ادامه داشت، اما برخي مسوولان كم‌كم اسلام را فراموش كردند، به نحوي كه وزير اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامي، قيد اسلامي را قيدي تشريفاتي تلقي كرده بود و بزرگ‌ترين دستاورد فرهنگي وزارت متبوع خود را آزادي مي‌دانست كه متاسفانه نمونه‌يي از چنين سخناني را در وزير فعلي و همكاران‌شان نيز شاهد هستيم.

وي با بيان اينكه اين اظهارات برگرفته از تفكر سكولاريسم است، اظهار داشت: سكولاريسم، همان مساله‌يي است كه در زمان اصلاحات در سخنراني‌هاي‌شان بيان كرده، ترويج كردند و كتاب‌ها درباره آن نوشتند و البته هنوز هم مي‌گويند و برخي سخنان دولتمردان فعلي نيز نشخوار سخنان اصلاح‌طلبان است. اين استاد حوزه علميه افزود: اينكه شخصي بگويد عده‌يي دين را نمي‌شناسند و متوهم هستند، در همين مساله ريشه دارد. چون اين عده، دين خود را با الهام از فرهنگ غربي تفسير مي‌كنند و شناخت آنها نسبت به دين، به گونه‌يي نيست كه امام(ره) آن را معرفي كرد. بله، ما ديني را كه آنها مي‌گويند، نمي‌شناسيم، ما ديني را مي‌شناسيم كه امام(ره) به ما ياد داده است و براي آن انقلاب شده و خون‌هاي زيادي به خاطر آن فدا شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.